Ervaringen uit het hart
“Stefanie weet een zielenconnectie te maken met wat er diep van binnen speelt, waar je zelf niet bij komt, wat je ontkent (soms zonder dat je het door hebt) of te moeilijk vindt om uit te drukken of te voelen. Zij weet hier vervolgens woorden, beweging of expressie aan te geven, die resoneren met je ziel, die je inzicht geven, die zorgen voor ontlading, helderheid en een stap verder.
Ze creëert een veilige liefdevolle bedding voor kwetsbaarheid, gezien worden op een diepe laag, eerlijk zijn naar jezelf. Ze legt op tafel wat er op tafel gelegd moet worden, in veilige directheid. En ook naderhand is ze oprecht betrokken, leeft en voelt mee en biedt bijsturende steunende nazorg indien nodig.
Wat Stefanie doet, is authentiek. Zo kopieert geen gevolgd cursusje, maar benut haar levenservaring en vaardigheden tot iets wat zij belichaamt en helemaal is. Op zoek naar diepere zelfkennis, richting je levenspad, in een veilige authentieke unieke setting? Dan kan ik je een sessie zeker aanraden!” —Dennis
“Stefanie doet veel meer dan coaching of energetisch werk. Ze ziet mensen écht. Tijdens onze gesprekken viel op hoe snel zij patronen doorziet en tot de kern komt. Wat haar bijzonder maakt, is de combinatie van intuitie, inzicht en bewustwording. Ze helpt je niet alleen beter te voelen, maar echt terug te keren naar jezelf en van daaruit opnieuw richting te geven aan je leven en werk.”—Herbert.
“De begeleiding van Stefanie overstijgt een reguliere behandeling. Haar vermogen om feilloos tot de kern door te dringen is bijzonder indrukwekkend. Zonder veel woorden wist zij exact te benoemen wat er speelde en waar mijn lichaam en energie om vroegen. Haar combinatie van intuïtie, aandacht en professionaliteit maakt de ervaring intens persoonlijk en verdiepend.
Wat Stefanie bijzonder maakt is dat haar betrokkenheid verder gaat dan alleen de sessie zelf. Alles voelt zorgvuldig, verfijnd en afgestemd. Dankzij Stefanie heb ik opnieuw vertrouwen gekregen in mijn lichaam, mijn gevoel en mijn eigen richting. Een uitzonderlijke ervaring die ik iedereen gun die bereid is écht naar zichzelf te kijken.” — Yvonne
“Wat een geweldige ervaring! Vanaf het moment dat ik binnenkwam, voelde ik me op mijn gemak. Vertrouwen en professie in een warme en veilige omgeving. De sessie was voor mij diep ontspannend én helend. Stefanie heeft mij inzichten gegeven over mijzelf, mijn knelpunten hoe daarmee om te gaan. Een zeer waardevolle investering en een absolute aanrader.”— Diane
“De sessie was raak, een voltreffer. Volledig herkenbaar, alles viel samen en kreeg betekenis.” — Hanno
''Intens en diepgaand, maar van onschatbare waarde. Stefanie weet feilloos de juiste snaren te raken en precies dát aan te reiken wat nodig is om terug in je kracht te staan'' — Karen
“De sessies bij Stefanie hebben mij op een diep niveau geraakt. Haar aanwezigheid straalt rust, vertrouwen en professionaliteit uit, waardoor je je direct veilig voelt om volledig jezelf te zijn. Met haar scherpe intuïtie en verfijnde manier van begeleiden wist zij precies bloot te leggen waar voor mij de kern lag. De inzichten die ik heb ontvangen waren niet alleen verhelderend, maar ook transformerend. Een waardevolle ervaring die nog lang doorwerkt.”— Dalia
“Stefanie heeft mij verrassend nieuw inzicht gegeven op mijn levenspad. Dat geldt zowel voor het afgelegen pad, als dat wat nog komen mag. De sfeer waarin ze dat doet was precies goed. Ontspannen, humor en aandacht waren voor mij de sleutelwoorden. Ik werd geraakt door haar creativiteit, authenticiteit en haar nuchterheid. Ik ben dankbaar dat je precies op het goede moment op mijn pad bent gekomen. '' — Frits
“Wat een gesprek met jou kan doen... Het is je weer gelukt! Ik ben zo ongelofelijk dankbaar en voel me echt een stuk lichter, met een big smile op mijn gezicht kijk ik uit naar de volgende sessie.” — Keé
“De sessie bij Stefanie was een hele bijzondere ervaring. Vanaf het moment dat ik binnenkwam voelde ik me welkom.Tijdens de behandeling op de behandeltafel had ik het gevoel dat er ruimte werd gecreëerd om te voelen wat er dieper van binnen speelde. Er kwamen verschillende thema’s en gebeurtenissen naar boven, wat het voor mij een waardevolle en inzichtgevende ervaring maakte.
Wat ik bijzonder vond, is dat de woorden die Stefanie mij teruggaf naadloos aansloot bij wat ik zelf had gevoeld tijdens de behandeling. Dat gaf voor mij extra bevestiging en verdieping. Het voelde als een proces dat nog even mocht doorwerken. De sessie heeft mij mooie inzichten gegeven. Absoluut een aanrader voor iedereen die opzoek is naar ontspanning én verdieping.” — Hannah
‘‘Mijn eerste ontmoeting met Stefanie was ontzettend bijzonder. Iemand die mij ècht begreep en mij zag. Ik liep al een paar jaar met een aantal grote vraagstukken rond die ik niet kon plaatsen. Stefanie heeft alles duidelijk in kaart gebracht. Confronterend én verhelderend. Het heeft mij ontzettend veel inzicht en rust gegeven. Ik kan niet wachten om de volgende sessie in te plannen. Ik raad het iedereen aan. Stefanie, dank je wel.'' — Khadija
“Stefanie is warm, luisterend en scherp. Dankzij deze sessies heb ik mezelf beter leren kennen en weet ik hoe ik bewuster andere keuzes kan maken.”— Daan
“Stefanie is warm, begripvol en liefdevol. Het voelt bij haar veilig en vertrouwd. Ze staat voor je klaar en neemt echt de tijd voor je. Ze heeft aan een half woord genoeg om te voelen wat je nodig hebt. Daarnaast is het fijn dat ze handvatten geeft waarmee jezelf aan de slag kan, waardoor je stapsgewijs leert om in je eigen kracht te staan. Een aanrader !'' — Dirk
“Ik gun iedereen een Stefanie in zijn leven. Met haar scherpe én liefdevolle benadering is volledig afgestemd op mijn proces. Ze spiegelt direct waar ik sta, wat mij belemmert en wat gezien wil worden. Iedere sessie brengt helderheid, rust en verdieping.” —Lisette
“Een avontuur, zo durf ik mijn gesprek wel te benoemen. Wat een verrassing dat er niets engs gebeurde, maar dat Stefanie mij bij de hand nam om mijn pad te beschouwen. Dit alles in een sfeer van veiligheid, inzichten en een afwezigheid van oordelen. Het was een prachtige ervaring.'' — Paul
“Je werkt met oprechte aandacht en liefdevolle aanwezigheid. Bij jou voelde ik me veilig genoeg om me volledig open te stellen. Ons samenzijn bracht diepe herinneringen en inzichten naar boven die mij opnieuw in contact brachten met mijn eigen kracht.
De boodschap die je mij meegaf aan het einde was als een liefdevolle pijl die je in mijn hart schoot.
Ook de humor en warmte die ik ervaarde vanuit de andere zijde raakten mij diep. Alles resoneerde volledig. Het was een intens, onbeschrijfelijk gevoel van geluk, liefde en verbondenheid. Die sterke verbinding opnieuw voelen was tegelijk prachtig én emotioneel. Tranen van blijdschap en een glimlach van herkenning, het voelde als een groot geschenk. Dankjewel daarvoor.” — Joyce
" Ik ging met een open houding naar Stefanie, ik wist niet zo goed wat ik moest verwachten. Maar het was zo raak, zo waar en zo verhelderend. Alsof ik naar mezelf keek, maar dan in een ander lichaam. Emoties en gevoelens waar ik geen woorden aan kon geven pakte Stefanie er feilloos uit. Ik voelde me begrepen. Doordat Stefanie mij heeft kunnen helpen er wel woorden aan te geven begrijp ik mezelf beter. Je hoeft het niet alleen te doen maar het blijft wel jouw eigen proces." — Lisanne
'“Lieve Stefanie, bij jou zijn voelt als thuiskomen. Ik voelde me welkom, gezien, gehoord, maar bovenal gevoeld èn begrepen. Jij hoort de dingen die ik niet zeg, omdat ik ze zelf niet weet/zie of durf te delen. Toch heb je nooit een oordeel over wat ik vertel; je bent steunend, warm, zorgzaam en eerlijk. De informatie die jij doorkrijgt is zuiver en concreet. Er worden geen doekjes om gewonden. Hier kan ik gelijk mee vooruit. Je pikt meteen de kern op van wat er speelt en met je verfrissende kijk (weten). De sessies waren enorm krachtig. Er kwam naar voren dàt wat gezien en erkend mocht worden; heling nodig had of het antwoord was op mijn vraagstuk. Echt heel bijzonder en puur. Dankjewel! Ik kom graag weer bij je. ''— Heleen
''Mijn bezoek aan Stefanie heeft me iets moois gebracht; een inzicht over mijn moeder en de dynamiek die tussen ons bestaat. Ik nam haar ontzettend veel kwalijk over vroeger en de manier waarop ze mij heeft “opgevoed”. Stefanie gaf heel duidelijk weer waarom dit zo was en er ontstond direct begrip voor mijn moeder waardoor ik haar kon vergeven. Stefanie leert je iets over jezelf en maakt je weerbaar. Dat zijn toch de mooiste lessen in het leven? Dank je wel !'' —Rowena
'' Zodra je bij Stefanie binnenstapt is het goed. Ik voelde me direct op mijn gemak in haar warm ingerichte ruimte. Stefanie helpt je om de dingen onder ogen te zien die je belemmeren om volop te kunnen leven en de energie te laten stromen. Het heeft me veel inzichten gegeven waarmee ik weer verder kan. '' —Rianne
'' Ik voelde me gelijk op mijn gemak toen ik de praktijk van Stefanie binnenkwam. De sessie was intens maar heeft me veel gebracht. Er is een last van mijn schouders af en Stefanie heeft mij geholpen in mijn rouwproces. Een emotionele maar waardevolle ervaring. Stefanie bedankt!'' — Annelie
'' Toen ik binnen kwam voelde ik de rust en wist ik dat ik op de juiste plek was.... En wat een verademing als iemand je ziet, voelt én snapt! Je hebt me weer op het juiste pad gezet, dank je wel. '' — Margot
“Ik heb een gesprek met Stefanie ervaren als verhelderend, fijn en (positief)-confronterend tegelijkertijd, na dit gesprek vielen er stukjes op de juiste plek. Het ''nabootsen'' van mijn ouders en de energie die daarbij doorkwam, was voor mij zo treffend in de kern. Verhelderend om hierin dingen/ervaringen los te kunnen laten wat niet meer bij mij hoort of bij een ander gelaten kan worden. Dit geeft lucht. Heel fijn om te merken dat er de tijd werd genomen, hiermee heb ik volledige aandacht gevoeld, er was geen sprake van tijdsdruk. Ik heb Stefanie ervaren als iemand die liefdevol direct kan zijn en je net dat duwtje in de rug geeft die nodig was. Ik heb het gesprek ontzettend gewaardeerd en kwam voor mij op een perfect moment voorbij. Nogmaals dank voor het luisteren en je woorden die mij gerust hebben gesteld dat alles helemaal goed komt. “ — Jess
'' Tijdens de sessie voelde ik mij veilig en vertrouwd bij Stefanie, en er gebeurde van alles met mij. Op de 1-of-andere manier vielen er een heleboel puzzelstukjes uit mijn leven op zijn plek, welke mij gemaakt hebben zoals ik nu ben. Daarna kwam er een zekere rust over mij. Nog elke dag komen er stukjes uit de sessie naar boven, die mij bewust maken van mijn gedrag en mijn gevoel en wat ik nog MAG leren. Ik ervaar dit als heel waardevol. De reflectiemail pak ik er nog graag regelmatig bij. Dank voor je enorme toewijding en gave, Stefanie! '' — Patrice
'' Intens en diepgaand, maar van onschatbare waarde. stefanie weet feilloos de juiste snaren te raken en precies dát aan te reiken wat nodig is om terug in je kracht te staan'' — Karin
''Thuiskomen, zo voelde het voor mij toen ik Stefanie haar praktijk binnenkwam. De behandeling die ik gehad heb was confronterend, maar precies hetgeen wat ik nodig had om stappen te kunnen zetten in de nodige richting; om dichterbij mezelf te komen & om in m'n eigen kracht te staan. Veel dingen vielen op zijn plek, waardoor ik mezelf vrij & sterker voelde. Na de behandeling heb ik nog een reflectie teruggekregen, die ik elke dag nog even doorlees. Lieve, lieve Stefanie, bedankt voor deze enorm waardevolle ervaring & ik kom graag nog een keer langs! “— Demi
“Stefanie creëert een ruimte waarin je je volledig gezien voelt. Daardoor kon ik loslaten, mezelf centraal zetten en ervaren wat er werkelijk in mij leefde. Haar inzichten waren treffend en werkten nog lang door. Ik ging naar huis met meer rust, vertrouwen en helderheid'' —Lotte
''Het gesprek met Stefanie heeft veel bij mij los gemaakt en was behoorlijk confronterend. Ik denk omdat ik diep van binnen wist dat het de enige juiste versie was. Zelf had ik er nooit op deze manier na gekeken of bij stilgestaan. Het heeft mij handvatten en inzicht gegeven om er verder mee aan de slag te gaan. '' —Laura
'' Na een warm welkom, waardoor er gelijk een omgeving is van veiligheid en vertrouwelijkheid, volgt een gesprek waar alles mag en niets moet. De feedback die je van Stefanie krijgt tijdens het gesprek is eerlijk en direct. Heel snel kan ze een beeld schetsen die behoorlijk binnenkomt en die ik zelf nooit had kunnen bedenken. Het levert handvatten op waar je mee aan de slag kan. Na enige tijd krijg je een verslag die de kern bevat, mocht het nodig zijn je geheugen op te frissen. Stefanie bedankt voor dit waardevolle inzicht en ik hoop nog meer gesprekken met jou te kunnen hebben.'' —Peter
'' Tijdens de sessie gebeurde er voor mijn gevoel energetisch zo veel dat ik het niet allemaal kan verwoorden, maar het voelde alsof ze echt iets opgeruimd heeft in mijn systeem. Iets wat ik al heel lang mee droeg. Tijdens de behandeling voelde ik energie door mijn lijf stromen, verschillende beelden en emoties kwamen voorbij en het leek alsof ik in een andere staat van bewustzijn kwam, alsof ik er niet was. Na de behandeling voelde ik mij open, vrijer, opgeruimd en op een prettige manier bij mezelf. Het stroomt weer, ik had dit echt nodig. De dagen erna kreeg ik ook inzichten die duidelijk te maken hadden met de healing die ik heb ontvangen van Stefanie. Het was een cadeautje voor mijn ziel. '' Crystel
'' Lieve Stefanie. Ik kwam je praktijk binnen, het rook heerlijk en de energie voelde erg goed en warmtevol aan. De behandeling voelde als liefdevolle aandacht voor mij. De energie stroomde in mijn lijf. Wat bijzonder dat er intern van alles gebeurd terwijl je handen mij maar licht aanraken. De behandeling voelde zeer zorgvuldig en ook na afloop gaf je mij dingen mee die je tegen bent gekomen. Dankjewel. '' Margreet.
'' Stefanie is een warme persoonlijkheid met de gave je direct op je gemak te stellen. Ik heb het als bijzonder en heel prettig ervaren, omdat je daadwerkelijk dingen in je lijf voelt gebeuren. Na de behandeling was er ruimte om te praten over wat je voelde en welke betekenis dit heeft, dit zorgde bij mij voor een emotionele maar fijne ontlading. Ze geeft je vervolgens handvatten om verder te kunnen, in eerste instantie samen en later alleen. Ik heb het als verhelderend en inspirerend ervaren. Lieve Stefanie bedankt hiervoor. '' Machteld
'' Bij binnenkomst voelde ik gelijk een bepaalde rust. We hebben eerst gepraat over wat er in mij om ging en aan de hand daarvan kon zij de behandeling beginnen. Na de behandeling voelde ik mij ontspannen, opgelucht en gesterkt. Stefanie heeft mij geleerd om lichaam en geest weer met elkaar te verbinden. '' Linda